» Comics - Maniacal Machinery: 25 - October 15th, 2010, 10:00 pm

Average Rating: 5.00
ยป Comics - Maniacal Machinery: 25 - October 15th, 2010, 10:00 pm

     Average Rating: 5.00




Zman , October 15th, 2010, 1:38 pm

Stick around and maybe, just maaaaybe Tails will change to a different pose.

Zman , March 17th, 2018, 3:10 pm

Post A Comment

Eli the Animal , October 15th, 2010, 10:04 pm

omg! I bet the machine is going to mess up again huh?

mzpblue , October 15th, 2010, 10:07 pm

Epic Knuckles!

jsonic872 , October 15th, 2010, 10:11 pm

@Eli the Animal: Or it will do something right.

Delta-Pangaea , October 15th, 2010, 10:19 pm

This here, this is when stuff starts to get reeeeeally....


One thing is certain. it WILL be amusing.

AvoryAzion , October 15th, 2010, 10:32 pm

Gamma + Machine that mades tails a girl = HOlY WTF!!!

Zack The Darkhog (Guest) , October 15th, 2010, 10:42 pm

Lol Nice job
i wonder how that bots gonna look when it comes out im thinking a guy versions gonna come out or a older version with a upgraded weapon making things worse lol

Kuragari , October 15th, 2010, 10:44 pm

Bar'd is indeed a great comic, and I do hope that it is able to eventually start up again, but I know for a fact that the Real World comes first. Still, it has great characters, a great theme, a great plot...

and of course, great drinks xP

As for this particular comic, this will not end well...

EDIT: I find it a bit funny, but more sad, that no one else has made a comment here about your mentioning of Bar'd.

Jake E. Fisher , October 15th, 2010, 10:46 pm

sad to see Bar'd go as well
o.o wonder what happen to him/her/it

TCF , October 15th, 2010, 10:50 pm

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooolso funneh

WhiteBladeZero , October 15th, 2010, 11:26 pm

Why do I get the feeling that Tails isn't gonna be happy about the results...

.:Jay:. , October 15th, 2010, 11:31 pm

It is gonna become.....a waffle :3


pat15 , October 15th, 2010, 11:45 pm

So how does one change the gender of a genderless inorganic robot?

rakshata , October 16th, 2010, 12:38 am

@pat15: You assign it a gender, then change it. Or you could just minus a step and set it to female in the first place.

Blitz-Teneson , October 16th, 2010, 5:11 am

If I remember correctly, the machine also alters the person by specified age too, but this is a robot it's being used on soo.



Christo556 , October 16th, 2010, 5:32 am

when did Knuckles learn how to use a computer?
umm, i don't like the look on Tails'/Melissa's face, call it a hunch but i got a feeling that something will go horribly horribly wrong!

metaboo , October 16th, 2010, 6:59 am

I was right.

pensuka , October 16th, 2010, 9:36 am

everyone place your bets of what that robot will end up as

im betting it turns gamma into a adult cream robot

NinjaRyo (Guest) , October 16th, 2010, 11:52 am

i'm betting on a female Gamma but a male Cream

Jake E. Fisher , October 16th, 2010, 12:02 pm

robo vanilla?

Terminal Devastation , October 16th, 2010, 1:06 pm

I suspect its not set to gender swap age. Since Tails is trying to return to normal... it might be set to young boy fox. But since Gamma's a machine... Metal Tails?

Or it errors completely and makes something different. Likely an organic/cyborg version of what he is now.

a random fan (Guest) , October 16th, 2010, 2:43 pm

Gamma's gonna become a real boy or girl!

Mix , October 16th, 2010, 7:12 pm


Toshimi-chan , October 17th, 2010, 1:53 am

My guess is a female older robo cream. They probably haven't changed the settings since Tails changed so if the machine works, that's probably going to happen.

Indytig10 , October 17th, 2010, 1:59 am

*insert guess involving Godzilla* I dunno where that idea came from. Maybe it was that GRAAAAARRRGH in the 4th panel.

Aurax (Guest) , October 18th, 2010, 4:50 am

@piccolofangirl from last page
Yeah, it is fun. Good thing that it's my catchphrase. My other catchphrase is: Would you like a jelly baby?

Ichigo 28 (Guest) , February 10th, 2011, 6:13 pm


Post A Comment

Powered by Smackjeeves.com || Site design by Enkida || Further edited by Exer