» Comics - Unorthodox Attraction: 22 - June 30th, 2011, 12:28 am

Average Rating: 4.88
ยป Comics - Unorthodox Attraction: 22 - June 30th, 2011, 12:28 am

     Average Rating: 4.88

     




   

Comments:

Zman , June 30th, 2011, 12:34 am


Since the only representation we get of Club Rouge in-game is a giant pinball machine I was left to create the rest of the club with nothing but my whimsical imagination.

I'd always imagined Club Rouge to be some sort of rave/casino hybrid with lots of crazy neon lights and a bar.

So yeah, there you have it.

By the way, you have Exer to thank for this shiny new template, because he is the Jesus of HTML.




Zman , August 23rd, 2017, 2:32 pm





Post A Comment

jsonic872 , June 30th, 2011, 12:37 am


That is an excellent question Rouge.


RyoSoulreaper , June 30th, 2011, 12:38 am


She sure didn't think that through.


Shard , June 30th, 2011, 12:38 am


Second last panel.

That mouth scares me.


Ultimate the Hedgehog , June 30th, 2011, 12:43 am


site looks awesome!


FossKnKiller , June 30th, 2011, 12:46 am


funny shit! funny shit!!! XD


Destinytail0 , June 30th, 2011, 12:50 am


Didn't think it through have you Rouge?


8-bitSilverSnake , June 30th, 2011, 12:53 am


...
I am very, VERY tempted to make a "that's what she said joke".


ZachLight , June 30th, 2011, 12:58 am


Silly Rouge~ You see, you just...nah, not gonna tell. Excellent work as always.


Delta-Pangaea , June 30th, 2011, 12:58 am


ALL OF MY RAGE!!

Knux looks rabid. XD


Mach , June 30th, 2011, 1:44 am


Way to scare Tails off, eh?

And if Rouge is a well known thief, how come her club has never been raided? Hell, why does she still have a licence?


Shadow-Dinosaur , June 30th, 2011, 1:56 am


I thought he would remain in that state of rage for the rest of the chapter! XD


Djoing , June 30th, 2011, 2:45 am


Exactly why would no one be able to find her in her own club?


Don555 , June 30th, 2011, 4:56 am


Because everyone thinks she'd hide somewhere else. <_<


Hero of Comedy , June 30th, 2011, 7:44 am


That is an excellent point.


AvoryAzion , June 30th, 2011, 8:22 am


Hey Rouge, BOW CHIKA BOW WOW! >:3


Lady Darkrina , June 30th, 2011, 8:23 am


Lol knuckles's face is priceless^^


Sqoby , June 30th, 2011, 10:09 am


More vulnerable you say? All the innuendos I can make about that.


Khran1505 , June 30th, 2011, 10:28 am


That's what she said!


blitz5000 , June 30th, 2011, 10:37 am


"How do I amke it big again"

I'm... Not gonna bother...


Hyper Shadow , June 30th, 2011, 12:58 pm


I think Knuckles has rabies...


Ancient (Guest) , June 30th, 2011, 1:33 pm


Ohey, new comic layout.

I approve.


Zmanwarrior , June 30th, 2011, 1:51 pm


I noticed this error a few pages in but thought "meh, lets see who notices."

:p

Plus it fits since Rouge is after a rock.


pat15 , June 30th, 2011, 6:32 pm


I never read the banner on the top since I assumed that it was spelled the same way as the title


ClareSilver47 , July 1st, 2011, 12:29 am


Layout is awesome
Spaz out moment


NonBackgrounder , July 1st, 2011, 2:38 am


hehehe ...


Kiku-chan , July 1st, 2011, 6:29 pm


I'm still wondering how it got small in the first place.-.-'


artistafrustrado , July 4th, 2011, 11:09 am


lmao how the club rouge can be so un-findable?! is even more suspicious than a hideout with a giant neon sign saying "bad guy hideout" xD

well we all knew she will have that problem with the master emerald XDD


RoninHunt0987 , July 4th, 2011, 8:08 pm

hiya
Heya nice job on the comic so far... I am also new here by the way


Saturn the Hedgehog , July 6th, 2011, 2:21 pm

@ Zman
You should totally have "Tails" flying around, so when Rouge finally makes the emerald big it gets to big and destroys the club and the point creates a mountain that Tails runs into. Then Tails goes into a rage because Rouge destroyed his plane....... i mean her plane!!! XD :#


Post A Comment

Powered by Smackjeeves.com || Site design by Enkida || Further edited by Exer